January 22, 2017

Sinine-must-sinine-must

Sügisel oli interneti uudisteportaalides näha mitmeid artiklite pealkirju, kuidas talv tuleb seekord rekordkülm. Tuleb tunnistada, et nende sisu ma ei lugenud, ongi meeles vaid, et olid sellised pealkirjad. Selle "külma talve" valguses leidsin ma, et mul võiks olla ühed pikemad-soojemad säärised, sest ma tõesti kannan oluliselt sagedamini erinevaid seelikuid või kleite, kuivõrd pükse. No ja külmaga ei ole ma veel kuidagi sõbraks saanud... seega vaja jalad ikka soojas hoida.

Seega kui soov oli olemas, et vaja säärised, tekkis vajadus mõne mustri järgi. Ja hoolimata sellest, et ma tegelikult oskan kududa, mustreid ka suudaksin ise välja mõelda, olen ma ikkagi laisk ning äärmiselt mugav - andke mulle valmismuster ette (kus on juba kõik murekohad lahendatud kellegi poolt) ja minu vaevaks jääb vaid kudumine.

Mustri suutsin ma aga leida sellise, et see kudumine osutus tõesti mõnevõrra vaevarikkaks, sest vardad olid peenikesed ja mustrit ikka jagus (nii sääriste esiosale, kui ka taha).


Muster: Traveling Stich Legwarmers
Lõng: Karnaluks, ilma sildita villane lõng, musta-sinise üleminekuga
Vardad: 3,5mm


Lõngavärvi valikus mängisid suurt rolli ühed mõnusad sinised poolsaapad. Kuid need ongi miinuskraadide puhul natuke liiga lühikesed, seega siin tulevadki need pikad säärised appi, et jalad soojas oleksid.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...